Leadership Training Proven to Create Lasting Changes

Crestcom

is opgericht in 1987 en heeft een geschiedenis van meer dan 35 jaar. Het paradepaardje, The Bullet Proof© Manager (BPM), is een jaar lang interactieve leiderschapsontwikkeling en management trainingsprogramma ontworpen om de vaardigheden en gewoonten van
succesvolle leiders verder te ontwikkelen.

Tijdens dit BPM-programma leren en passen deelnemers in de loop van de tijd vaardigheden toe, rapporteren voortgang aan hun management trainingsfacilitator en delen hun ervaringen met hun leeftijdsgenoten.

Deze bewezen aanpak ontwikkelt resultaatgericht leiderschap competenties in managementteams wereldwijd. Crestcom heeft laten zien uitzonderlijke niveaus van deelnemerstevredenheid en is een vertrouwde trainingspartner voor bedrijven variërend van kleine en middelgrote bedrijven tot corporate ondernemingen.

Area Representatives

Crestcom is voor nederland op zoek naar een Area representative:

Een Area representative houdt zich bezig met de volgende activiteiten:

Ontwikkel een uitvoerende van de Crestcom franchise
Zij laten hun territorium groeien door nieuwe franchisenemers te werven.
En beheren en ondersteun hun Area en franchisenemers waar zij verantwoordelijk voor zijn.

Wat Crestcom belangrijk vindt

Voor meer dan drie decennia is Crestcom actief met het ontwikkelen, van   leiderschapsontwikkeling trainingen.

Leiders die bedachtzamer beslissingen nemen in het bedrijfsleven en in hun persoonlijk leven. Dit doet Crestcom door de interactieve leiderschapsontwikkeling ervaring, die echte resultaten oplevert.

Ze zijn gepassioneerd over wat ze doen en hoe ze hun product leveren. Dit weerspiegelt in de waarden en het handelen. Zij baseren hun bedrijf op integriteit, excellentie, passie en continu innovatie.

 Wat Crestcom doet

Zij geven hun Area Representatives en franchisenemers de tools om te verkopen en de markt mee te bewerken. En dit met bekroonde leiderschapsontwikkeling en managementopleidingen.

Franchising is voor Crestcom geen industrie, maar eerder een manier om samen zaken te doen. De samenwerking tussen twee partijen:

De franchisegever: Die zorgt ervoor dat de juiste producten en processen beschikbaar zijn voor de franchisenemer.

De franchisenemer:  Wie het recht heeft op het gebruik van de naam, het merk en de processen van de franchisegever om de producten of diensten van de franchisegever te distribueren in ruil voor een initiële vergoeding plus doorlopende royalty’s

Wat kun je verwachten?

Key Business concept

Het door Crestcom ontworpen programma biedt een 12 maanden format aan om een beter begrip van managementvaardigheden en best practices te bevorderen.

Crestcom heeft meer dan 40 internationale video faculteitsleden die experts zijn in hun vakgebied. Ze hebben samengewerkt om een inhoud te creëren voor de leiderschap trainingen. De deelnemers komen één keer per maand bij elkaar voor een diepgaande verkenning van twee onderwerpen op basis van de 10 kernleiderschappen competenties.

Business Model

Al meer dan drie decennia lang hebben franchisenemers Crestcom producten gebruikt,
training, technologie, bedrijfssystemen en expertise om winstgevende, duurzame
bedrijven op te bouwen.

Crestcom heeft een zorgvuldig proces opgezet voor het Area representatives en franchisenemers.

On boarding Crestcom

Crestcom heeft een uitgebreid on Boarding programma beschikbaar.

Net als het programma wat Crestcom inzet voor trainees wordt er voor de Area Representative ook een duurzame on boarding ingezet.

Grote delen van deze trainingen worden on line uitgewerkt. En deel zal ook fysiek worden gevolgd op het hoofdkantoor van Crestcom.

Tijdens de eerste 90 dagen, gaan de medewerkers van de Crestcom operaties en coaching  je begeleiden bij het beheersen van het verkoopproces.

Zij geloven dat succes ontstaat als je in staat bent om deze stappen te automatiseren en als echt sales gewoontes in te kunnen zetten.

Dat geeft je het vertrouwen op die momenten dat je een presentatie of gesprek hebt bij je potentiële klanten. Je maakt er regelmatig deel van uit geplande groeps- en een-op-een coachingsessies speciaal ontworpen om je  te helpen met het automatiseren van het sales proces. Je wordt vaardig en biedt ondersteuning en verantwoording zodat jij gemakkelijker je doelen kunt bereiken

 

Franchise Partners

Groei in Nederland met het doel franchisenemers aan te stellen

De Area representative wordt verantwoordelijk voor de groei in nederland van Crestcom, het aanstellen van franchisenemers is een onderdeel van deze groei.

Daarnaast in het Sales proces en het aansluiten van klanten een belangrijk onderdeel van het werkproces van de AR.

 

Wat is de rol van de Area Representative?

Area Representatives houden zich bezig met de volgende activiteiten:

Ontwikkel en een uitvoerende van de franchiseformule.
Ze laat hun territorium groeien door nieuwe franchisenemers te werven.
Ze beheren en ondersteunen hun werkgebied met Sales activiteiten.

Er is een zorgvuldige financiële afspraak voor de verdiensten van zowel de AR als voor de aan te stellen franchisenemers.  

Succes 

De sleutel tot succes in verkoop van het Crestcom training programma ontstaat als je de vitale onderdelen van het unieke verkoopproces van Crestcom beheerst. 

Investering

Afhankelijk van de start die gemaakt wordt zijn er verschillende financiële modellen te bespreken.

Franchisevergoeding

Crestcom werkt met een entree Fee gekoppeld aan de doelstellingen.

 

 

 

 

Franchise overeenkomst

De startersovereenkomst kent een looptijd van 5 tot 7 jaar, 

Procedure

Crestcom heeft aan Franchise Match gevraagd om de Nederlandse markt te ontwikkelen. We starten dan ook met de procedure bij Franchise Match waar Jack Weber je graag uitgebreid informeert.

 

Ik wil graag meer informatie

Wil je meer weten over de mogelijkheden bij Crestcom?

Stuur dan een e-mail naar:

Jack.weber@tachyons.nl

of bel: 06-12551487 (Jack Weber)

Hoe start je met Crestcom?

De hoogste prioriteit is de bereidheid en het vermogen om je volledig in te zetten voor de  waarden en de sales methodiek van deze franchiseformule.

Deze prioriteit is een wederzijdse afweging. Een andere prioriteit is het verzekeren van een hoog klantvoordeel met diepgaande operationele bedrijfservaring en knowhow, en de bereidheid om als AR bij te dragen en samen te werken voor het collectieve succes.

Daarom zijn de volgende stappen essentieel:
– Eerste kennismaking (via telefoon) en verduidelijking van vragen rond het Business Model en samenwerking (met een van de Managing Partners).

– Persoonlijke ontmoeting met Managing Partners.
– Definitie van de contractuele aspecten, certificering en opstartondersteuning.
– Ondertekening van het contract.

Wil je meer weten stel dan hier je vraag!